fredag 20 januari 2017

Utvandrarmorsan tackar för sig och Life Of Ingela tar över

Utvandrarmorsan tackar för sig.
Men lugn i stormen.
Hon försvinner inte helt. Hon återuppstår i en annan skepnad bara.

För att kunna fortsätta blogga genom min telefon har jag helt enkelt varit tvungen att byta plattform. Blogger har inte den tillgänglig på Appstore längre.
Och när jag nu byter plattform från Blogger till Wordpress känns det mer naturligt att lämna Utvandrarmorsan som ett fantastiskt minne bakom mig och säga hej till "Life Of Ingela".

Utvandrarmorsan har varit med sen tiden precis innan flytten till Tallin och har fingerat som en underbar dagbok sedan dess. Jag går ofta tillbaka och läser om vad som har hänt och minns de olika situationerna med både glädje, stolthet och självklart även emellanåt med sorg och rädsla.

Med dessa minnen känns livet sååå innehållsrikt och hela jag fylls med oändlig tacksamhet.

Tack alla underbara läsare för att ni har följt mig genom åren. Det har varit såå roligt att skriva, och det tänker jag verkligen inte sluta med. Det är fortfarande precis lika roligt att skriva och jag hoppas att ni som vill och är intresserade följer med mig till nästa fas i mitt bloggande.

Välkommen att följa mig här

Min nya adress  lifeofingela.wordpress.com

Återigen ett stort tack för att ni finns!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar