fredag 6 januari 2017

Behöver lite hjälp

Kära bloggvänner!

Jag använder mig av av portalen Blogger när jag bloggar.
Den har fungerat mycket bra och har varit väldigt enkel att använda. Både på datorn och på telefonen.
Jag gillar att lägga ut bilder samtidigt som jag skriver och då har det varit otroligt smidigt att blogga genom mobilen. Har funkat klockrent.

Under mellandagarna köpte jag en ny telefon. Min gamla råkades tappas på ett klinkergolv på gymmet nån gång i september och skärmen sprack då i ena hörnet. Otroligt nog har den ändå hållt i flera månader efter det. Men nu var det dags för den att ta farväl.

Alla mina appar följde med till den nya telefonen. Alla utom just Blogger-appen. Ingen fara, tänkte jag. Jag kan ju bara ladda ner den igen från App Store. Men nehe. Gick inte alls. Finns inte på App Store över huvud taget längre.

Hittade nåt som heter Manager for Blogger, men den är totalt värdelös.

Nu undrar jag, alla mina vänner där ute.
Finns det nån som kan hjälpa mig?

Är det nån av er som använder Blogger på mobilen?
Jag vet inte hur jag kan göra annars.
Behöver jag öppna en ny blogg på en helt ny portal i så fall?

Tacksam för all hjälp jag kan få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar