lördag 13 juni 2015

Många känslor

Jag bjöd Calle och hans två vänner som sov över här på lite av en brunch när de vaknade och fick för sig att komma upp från hans rum. 
Jag gjorde det bara för att jag ville!
Vissa dagar vill man det mer än andra. En sån dag är idag. 


För just idag när beskedet om att 17 åriga tjejen från Skövde som försvann spårlöst för fem dagar sen, har hittats avliden, gör jag det mer än gärna. 
Och just idag tänker jag krama om våra ungdomar lite extra. 


Samtidigt som tankarna har gått till just 17 åringen och hennes familj så har Sverige idag fått en ny prinsessa. 

Grannen kom in med lite jordgubbar i glasen och en flaska bubbel. 
Sen gick vi på bröllop i tv-soffan. 


Min mamma var med under hela vigseln. Genom sms. Så jobbar vi. 

Så otroligt vackert det var. 
Länge leve kärleken. 
Leve den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar