fredag 31 oktober 2014

Har blondiner verkligen roligare?

Ny undersökning på gång. 
Do blondes have more fun? Or not. 

Plötsligt i morse vaknade en brunett bredvid min man. 

Så det kan bli. 
Från att ha varit nästan platinablond i juli till att i slutet av oktober bli brunett var inte steget så värst långt. Behövde bara bli en smula askgrå i håret i september först för att dämpa det ljusa. 



Och igår blev det så här. En av mina söner gillar det. En av mina söner gillar det inte alls. 
Min man gillar det. 
Good enough! 



Annars rundar vi av den här fredagkvällen med en hederlig gammal tacobuffe. 

Och spökena plingar på en efter en på ytterdörren. 
"Ohnej, inte mer godis....jag vill börja busa!!!", sa en av de otäcka varelserna alldeles nyss med en toarulle i ena handen. 😱😱😱

Börjar de månne tröttna? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar